söndag 4 augusti 2013

Sköna hemikringdagar med diverse utflykter!

De sista två veckorna har vi varit hemikring, men gjort en del utflykter!
Vi åkte till våra vänner Erik och Lotta, de har ett sommarställe där vi spenderade tvådagar. Där fick jag uppleva det värsta åskoväder jag någonsin varit med om, det var precis över oss och jag var faktiskt rädd på riktigt! Annars kan jag tycka att det är lite mysigt när det åskar, men då vill jag vara på behörigt avstånd...
Filippa, Jonna och Tuva
Bad i Åsunden! (Det åskade inte hela tiden)
 
Vi har hunnit med en shoppingtur på stan, Fredric håller på för fullt med vår lilla toalett på övervåningen så vi behövde åka och köpa handfat med tillbehör, blev även ett par nya joggingskor till mig. Återkommer om just joggingen i ett annat inlägg...
 
Vi har lekt med glassiga Gustav!
 
Tjejerna är ute och flyger!
 
Vi gjorde en heldagsutflykt till pappa där vi badade i poolen, tjejerna fick rida, vi plockade körsbär och lekte! Vi hade en toppendag, och så fick vi träffa Monica och Bertil! Alltid lika roligt!

En orädd liten tös...
Badbrudar

Goda klarbär

Ridtur på Zigge och P.G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar