söndag 25 november 2012

Produktiv helg

I går lämnades barnen hos mormor och Rolf i Rappestad, jag behövde åka och fixa de sista paketen till tjejernas paketkalender. Den bör ju vara klar till den 1:e... Fredric var på 'Thin Lizzy' med sin far så istället för att hämta barnen och åka hem stannade vi övernatt i Rappestad och Fredric hos sin far.
 
Idag åkte jag, mamma och tjejerna till Mobilia. Konstaterade att Jonna älskar julen lika mycket som mig! Allt pynt och glitter och allt plock...ungens ögon tindrade.... Det kommer nog att pyntas med många tomtar i det Lindholmska hemmet i fortsättningen!!!
 
Några bilder från helgen
 
Det spelas mycket piano när vi hälsar på hos mormor

Smaskens med rökta musslor

tycker Jonna också!

Rolf har sin plats i köket!

De vuxnas förrätt

Roffan

Tralalalala

Sitta nääät...

Jonna och mormor tittar på kort från när mormor är liten

här med båda tjejerna

Snart läggdags...
Nu ska jag sätta mig och slå in 48 små paket..... jääääässssspppppp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar