söndag 8 juli 2012

Semester

Förra veckan gjorde jag min sista vecka på Hjulsbroskolan, en ganska skön och trevlig vecka, trots en klump i magen. Den där separationsångestklumpen. Ibland hade jag en klump i halsen också men det visade jag inte, tror jag iallafall, kanske var det någon som såg eller hörde. Jag kommer att sakna många av mina kollegor, särskilt er jag jobbat mycket med. Jag hoppas att jag får lika kul med mina nya kollegor, vilket jag tror jag får! Får väl se till att det blir så helt enkelt.

Hade ett mycket trevligt avslut på min Hjulsbrokarriär, eftersom jag varit assistent till en tjej det senaste halvåret som jag verkligen fattat tycke för tog jag med henne och hennes syrra hem till mig på fredagseftermiddagen, föräldrarna fick hämta barnen här. Föräldrarna som jag också tycker väldigt mycket om blev bjudna på fika och vi hade en fantastiskt trevlig stund tillsammans medans våra barn lekte, och lekte och lekte. Eh, Tuva flirtade mest med gästerna dock... Som sagt ett fint avslut på själva assistenttjänsten. Men inga kontakter är "avslutade", kommer att låna tjejen nån gång ibland tror jag!

Nu har jag semester, den har börjat bra med två sköna lediga dagar. Vi har inte gjort något särskilt, bara varit och tagit dagen som den kom, vilat, läst, plockat, tvättat... ja, sånt kommer man inte ifrån när man är hemma. Hoppas på en lika bra fortsättning!



Jonna har lärt sig att cykla, lite vingligt än dock...

Badbrud

Livsnjutare

Syskongos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar