torsdag 10 maj 2012

Svengelska

Hi there!

I'm half way through my Englishcourse. The course is only for five weeks, the kids in school do it in a year... So yes, I have a lot to do.... Assignment 1, 2, 3, 4, 5, 6....read a book, do a book report, Test 1 test 2, call your teacher, final exam and some more in between....

Men snart är jag där och när jag är klar, den 25 maj ska jag lägga mig och dra täcket över huvudet! När jag inte jobbar, när barnen är nattade åker böckerna fram. Det har till och med hänt att jag suttit på jobbet. Och hela lördagar och söndagar. Som sagt, så mycket att göra! Skulle det vara så att jag inte blir godkänd efter allt slit får jag nog "a nervous breakdown". Efter allt plugg drömmer jag till och med om det. Håll tummar och tår och tyck att jag är lite duktig!

Om ni tycker att jag är duktig, klicka på gillaknappen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar