söndag 16 september 2012

Återträffen

Igår kom så dagen som jag så länge sett fram emot! I somras kom en inbjudan om en återträff, 9 år sedan vi gick ut Fritidsledarutbildningen på Valla. Vilken härlig dag vi fick! Det var så roligt att träffa alla och det är länge sedan jag skrattat så mycket som jag gjorde igår! Skulle kunna skriva hur mycket som helst här men jag fattar mig kort!

Tack för en perfekt, fantastisk, underbar, rolig och solig dag!!!
Love you!!!


När vi kramats färdigt tändes grillarna
 
Efter lunch var det dags för lite lek...
 
 
Innan match...
 
 
Mitt lag som dessvärre förlorade, men ni som kan räkna kan
ju se att det andra lagen har en mer i sitt lag! Om jag är dålig
förlorare?? Nej!!! Inte alls, men vi är ju iallafall glada som
ni ser!!!
 
 

Ja, här är de som vann...;)
 
 
Hela gänget!


Sötnötterna som såg till att vi sågs igår!

En del älskar öl. Det gör inte jag.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar