måndag 9 april 2012

Påsklov...

Jag laddar lite inför den kommande jobbveckan. Påsklovsveckan. Inget är som det brukar, inga rutiner. Stackars mig och "min tjej" som mår bäst av rutiner. Vi ska nog få en mysig vecka, hon och jag trots allt! Vi har långa dagar tillsammans, ska försöka göra dem så mysiga som det går! En dag blir det utflykt, vi flyr den årliga innebandyturneringen som går av stapeln på Hj-skolan varje påsklov. Blir ett lite mindre kaos överallt.... Tänkte faktiskt ta med "min tjej" till muséet. Där har inte jag varit på en herrans massa år, förutom på restaurangen... Hon gillar att kolla på grejer... hon gillar även att fika och gå på stan! Blir nog en härlig dag!

Eftersom både jag och Fredric jobbar på som vanligt i veckan blir det långa dagar för våra små. Inget kul men så är det och vi försöker mysa ifatt på helgerna. Den här helgen har vi haft mycket mys och kvalitetstid trots att vi inte varit hemma, men vi har varit tillsammans. Idag har vi en skön ledig dag. Pappan är uppe och jobbar i rummet som vi snart vill flytta in i... bara golvet (spånskivorna) är på plats kan vi börja med diverse spackling och måleri... snart där! Lägger ut ett foto när golvet är klart....

Jag ska vara ledig båda klämmisarna så det är inte alltid så här mycket jobb....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar