torsdag 5 april 2012

Joråsåatte......

Känner mig rätt vissen för tillfället, anledningar finns med de är inget jag delar med er. Inget att vara orolig över! Känner bara att jag behöver skriva lite och tycka synd om mig själv ett slag. Så ni som vill kan väl också tycka lite synd om mig bara för att!

Tuva har haft feber och jag har varit hemma och vabbat. Mina långa veckor med en massa övertid gör att det faktiskt känns ganska skönt att ta vabbningen och ladda batterierna lite. Jag stortrivs med mitt jobb och "min tjej", det är inte det, blir bara långa dagar från mina små ibland. Är ju morsa och vill ha så mycket kvalitetstid som möjligt med barnen som de allra flesta mammor.

Idag har jag kvalitetstid med båda barnen, Tuva är feberfri och pigg så Jonna fick vara ledig från dagis.

Nu ska jag se till att bli på lite bättre humör och njuta av en härlig påskhelg!

Glad Påsk på er!

Så otroligt glad för mina små puddingar som på ett eller
annat sätt ständigt livar upp´et!!!
Sommarbild... behöver jag tala om att jag längtar???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar