fredag 10 december 2010

Polis polis....

Jag har visat körkortet för polisen, och gjort nykterhetstest. Jag blev stannad på Söderleden i Åtvid. Jag blev lite nervös fast jag visste att jag inte gjort något fel, men så är det väl för de flesta kan jag tro. Allt gick bra, jag kunde lugnt köra vidare.

Såg ni förresten dagens ris härom dagen? Jag skickade ju in, hoppas att en och annan tar åt sig!

Idag mår jag sådär, kroppen vill liksom inte och det svider i halsen. Förkylning på G... Lite skönt att den trotsiga soon to be treåringen är på dagis. Det är många fighter här hemma nu för tiden. Treårstrotset försvinner väl lagom tills nästa trotsperiod ska börja. MEN man ska väl veta att man lever när man har barn....=)

Idag dissar vi nobelmiddagen och kollar på IDOLfinalen.

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar