fredag 3 december 2010

ARG.....

....på idioter som parkerar sina bilar på trottoaren. När vi gick hem från dagis idag kom det två bilar och bara parkerade sina bilar, de såg mig, jag gick och hade jag fortsatt att gå rakt fram hade jag gått in i bilen. Jag BLÄNGDE och ångrar nu i efterhand att jag inte sade något. Jag fick sätta en arg, ledsen och trött Jonna i pulkan och gå ut på vägen, en så här års väldigt hal backe, där bilarna kör som idioter fast det bara är 30 km/h, det här är utanför dagis. Vem står till svars för om det skulle hända något i ett sånt här läge? Nu går ju inte jag ut i vägen hur som helst men det går ju så fort.

Och ja, kommer det dagens ris i Corren så är det jag...

Samtidigt gör det så ont i mig att läsa om den lilla bebisen som inte klarade sig efter olyckan utanför Göteborg där en bil fick sladd och for upp på cykelbanan. Jag lider med familjen och den stackars människa som körde bilen. Det FÅR INTE HÄNDA!


En rolig grej till slut. Idag var Jonnas kompis på dagis ledsen, personalen kunde inte trösta, men det kunde Jonna, hon läste saga för honom. Vilken unge jag har!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar