lördag 18 september 2010

Slim Fit

Jag har börjat träna på gym. Jag ska bli slimmad. Eller nåt sånt. Jag har fått för mig att bli sund. Äta rätt och träna. Sen kom helgen. Jag åt rätt... rätt så mycket godis, och så blev det visst fika också. Och vin. Men så länge man gör det på helgen så är det väl OK? Till sommaren 2011 SKA jag känna mig bekväm med kroppen. Punkt. Helst till jul, men tar ett längre mål. Jag har ju faktiskt nyligen fött barn. Men vill ju i mina gamla kläder och det är skönt att gymma. Så har jag ju bästa Helena med mig! Det är kul! Imorgon har jag nog träningsvärk i stort sett hela kroppen....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
För tillfället sover båda barnen, Jonna för natten och Tuva bara en stund. Blir förvånad om Tuva skulle sova för natten så här dags, hon har ioförsig inte sovit nämnvärt idag, men hon vaknar nog för att somna om lite senare. Fredric och jag ska ha en vuxenkväll. Dricka rö´vin och äta mögelost och kolla på "Här är ditt liv", hoppas det är om nån rolig. Tänk vad lite folk som skulle titta om det handlade om mig, nu vet ju inte såå många vem jag är och är nog inte så intresserade av mig och vad jag gjort hela mitt liv. Jag skulle nog ha en trogen skara bestående av mamma, pappa, mormor och Gudrun och dem. Men de skulle nog zappa över till något annat om de inte redan hunnit somna. Jag är ju ganska alldaglig. Det mest spännande som finns om mig är nog:
¤ Självaste födelsen, hade väldigt bråttom.
¤ När jag rymde hem till mamma från pappa, Bror var dum och jag stack.
¤ Blyga Maria åkte faktiskt till USA.
¤ Afrikaresan med malaria.
¤ Barnen.
´´
Så, "här är mitt liv". Ganska beige't (ljusbrunt, kan inte stava...hehehe)
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag blir det inga bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar