onsdag 30 september 2009

Halsen som tagit över mitt liv, eller iallafall mitt tal....

Idag kom jag hem efter en studiedag med övernattning. Vi var i Vårdnäs. Studiedagar med övernattning är bra och kul. Man får lite annan bild av sina kollegor under kvällen. Efter de där glasen. Jag tog det ganska lugnt, för mig blev kvällen tidig, eller sen men jag var en av de första att lämna församlingen. Halsontet vill inte ge med sig och kroppen orkade inte längre än till 22.30. Vanligtvis är det sent för mig men jag hade en sovnatt att se fram emot och det fick jag. Vaknade i morse av att halsen var kvar, alltså den känns liksom väldigt mycket. Rösten har varit sådär också.




Nu är jag hemma och måste faktiskt säga att allmäntillståndet är mycket bättre. Kroppen känns inte tung och långsam längre, det är bara den där förbannade halsen. Jonna mår också mycket bättre. Har haft yttepytte med feber idag så imorgon är hon förmodligen feberfri. Vore trevligt eftersom det är jag som ska vara hemma med henne nu. Fredric fick ta de tuffaste dagarna.
´´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar