måndag 8 januari 2018

Familjen

Vilken fantastisk vecka jag har haft! Den har varit väldigt känsloladdad. Det har varit så kul att träffa min gamla familj igen, de har verkligen en speciell plats i mitt hjärta! Det var ett år av mitt liv och de såg till att jag hade det bra. Barnen som var 1 och 2 när jag kom och 2 och 3 när jag åkte är nu vuxna grabbar, den ena med ett eget barn. 
Jonna och den lilla pojken har haft en riktigt mysig tid tillsammans, han har tytt sig till henne! 

Patricia, Chris’ mamma pratar om att hälsa på mig i Sverige i sommar! Hoppas det blir så!!

Idag sade jag hej då till familjen igen. Det var jobbigare än när jag åkte hem efter mitt år. Det var svårt och känslorna tog över. Men, vi har glömt en grej där så vi måste dit igen! Jag är glad igen, det blir förhoppningsvis inte lika jobbigt imorgon när vi hämtar grejen vi glömt.

Imorgon ska vi träffa nya gamla bekanta! Det ska bli kul!! Jag har verkligen sett fram emot alla mina möten här i Amerika!


Jag och mina grabbar (inte två och tre år längre...)



Hela familjen❤️ 


Förmodligen världens godaste pizza!! Den här beställde de för min skull, vi åt den ibland under mitt år. Den högra delen men soltorkad tomat, lök och broccoli är min favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar