torsdag 20 mars 2014

Födelsedagsbarn

Igår fyllde den här snygga tjejen år! 
Igår för sex år sedan föddes världens finaste lilla tjej! Den andra världens finaste tjejen fyller fyra i sommar. Jag, precis som många av er undrar hur fort tiden egentligen får gå! Kan vi ta en liten paus ett tag?
Jag är så innerligt glad och tacksam att mina barn har valt just mig till sin mamma! Trots att de ibland ger mig gråa hår är de det finaste jag har och jag skulle göra precis vad som helst för dem!

Jonnas sexårsdag firades med en ofrivillig ledighet då lillasystern passade på att få feber och hosta, Jonna höll sig frisk. Tills idag. Idag har pappan varit hemma och imorgon är det min tur igen. Hur som haver firade vi med superdupergoda kakor och pizza. Jonna fick bestämma menyn och det var även bordsplacering dagen till ära! Paket hade vi såklart också! En ny fin cykel och lite annat...

I lördag firades Jonna av en hel drös kompisar, hela femårsgruppen och några till. 17 barn på 'pjamasparty', det gick bra och alla hade kul men jag vet inte om jag gör om det med så många barn... Hon blev ordentligt firad med paket, disco och fika!
Helgen innan var vi hos farmor och Janne i Södertälje och firade och på lördag blir det för resten av släkten! Fest i dagarna (tillfällena) tre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar