onsdag 3 juli 2013

Nu är det nära!

Två arbetsdagar kvar, sen börjar en skön, välbehövlig semester på ungefär fyra veckor. Har en i höst också. Tjejerna fick semester redan idag eftersom pappan i familjen fixade till det. Är lite smått avundsjuk!
MEN, det funkar att jobba på mitt jobb på sommaren. är ju inte en kontorsråtta eller industriarbetare. Jag får vara ute när jag jobbar. Är ju på fritids för er som kanske inte visste det. Vi är ute och gottar oss om dagarna! (även de ej så soliga dagarna med ösregn och drivis och det där som gör att man bara vill in... men då är det inte lika gött).

Hur kul det än är att jobba på mitt jobb ska det bli fantastiskt skönt med lite ledighet. Att bara vara och ta dagen som den kommer. Det är så den större delen av semestern är planerad, vi har faktiskt en del förplanerat och det tänker jag berätta om när det är gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar