onsdag 22 maj 2013

Hej hej

Mer än halva maj har gått och sommaren närmar sig med stormsteg! Eller, föresten, en del sommardagar har vi ju faktiskt redan fått! I vår familj önskar vi en riktigt härlig sommar med många varma soliga dagar så man kan våga sig i havet någon gång! Det var länge sen!!! Jo, ett och annat tådopp har det ju blivit men inget direkt badande. Tanken är att vi ska ut på många trevliga dagsutflykter, inga flerdagsresor. Vi ska ju iväg en vecka i höst.
 
Annars är allt bra med familjen Lindholm. Dagarna bara rusar fram och jag känner att jag inte är så jättesocial med alla nära och kära som jag kanske borde. Men för att allt ska fungera måste man ju fungera själv, eller hur. Och i detta nu känner jag att just jag behöver mig själv! Jag har kommit igång med träning och måste säga att jag mår så bra i hela kroppen. När jag kommit in i alla rutiner vad gäller tid för träning/familj blir jag nog lite mer social. Det är så mycket som händer för övrigt också. Alla ni som jobbar inom barnomsorgen vet ju hur det är med alla avslutningar, möten inför, inskolningar osv. osv. Det är helt enkelt mycket nu, och det är ju givetvis inte bara inom barnomsorgen det är så!
 
Vår lilla Tuva har hela armen full av tatueringar, hon får nämligen en när det kommer kiss i pottan! Hon är så duktig!!!
 
Ni som har instagram kan följa mig där, lägger ut bilder både nu och då! jonnasmorsa heter jag även där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar