onsdag 10 oktober 2012

Bla bla bla

Känns som att jag inte är den enda som tappat inspirationen vad gäller bloggande, har en del som jag följer och de är inte heller så aktiva för tillfället.
Jag tycker att jag har "så mycket" nu, fast det i själva verket inte är mer än vanligt. Det är väl höstmörkret som gör att det känns så. Jag håller på det iallafall!
 
En liten uppdatering ska ni få, nu när jag ändå är här!
 
I helgen gjorde jag och Therese en roadtrip till Ullared. Hade hyrt stuga så det blev shopping i dagarna två! Vi hade en fantastiskt rolig resa och det är inte särskilt ofta vi kommer iväg utan barn. Nu har jag shoppat så det räcker ett tag, men kan uppdatera barnens önskelista till jul. (Kanske finns det någon som läser detta som tänker jobba åt Tomten i år också!!!)
 
Vad gäller arbete känner jag att jag kommit in i det rätt så bra nu! Det rullar på och jag trivs!
 
Vi sover gott i våra sängar i våra nya rum.
 
Om ett par veckor kommer det finnas fler bilder!!!
 
Det var nog alles tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar