söndag 18 mars 2012

Pasta igen

Kände att jag behövde något starkt med mycket vitlök för att få igång mina smaklökar igen. Hittade ett recept i en av alla skrivböcker där jag skrivit ner en massa recept som jag någon gång ska prova. Flera av recepten i dessa böcker är välbeprövade, andra nya för mig. Det här var nytt för mig, fattar inte riktigt varför eftersom det ingår ju sånt jag älskar... Nu har jag iallafall provat det och det var supersmarrigt! Vilken pastarätt är inte det... Men det var inte så starkt som jag tänkt mig så nästa gång, (för det blir det!) har jag i mer vitlök och chili!!!

Pasta med lövbiff och chili

Jag vet att jag inte är någon hejare på att fota maten...
det var godare än det ser ut!!!
Strimlad lövbiff, squash, lök, vitlök, chili, körsbärstomater, tomatpuré, salt, peppar, pasta.... tror det var alles.... ja, och så parmesam såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar