söndag 26 februari 2012

En helg full av trevligheter!

Började helgen med traditionellt fredagsmys med tacos. En lugn och skön fredagkväll, kom i säng tidigt och vaknade tidigt på lördagsmorgonen. Har väldigt morgonpigga barn.

Lördagen spenderades på stan (Linköping) med Therese. En hel del shopping blev det. Roligt var det! Och pengar kostade det... Therese bjöd på bio, "Järnladyn" såg vi. Vi sänkte medelåldern inne i salongen! Jag tyckte att filmen var bra, eftersom jag inte visste så mycket om Margaret Thatcher tyckte jag det var en intressant film. Dock lite seg ibland. Men bra.
Efter filmen tog vi en runda till på stan innan vi gick till en restaurang och åt och drack lite vin. Restaurangen var/är inget höjdarställe men vi hade mycket trevligt! En toppendag med en toppenkompis! Blir fler såna dagar!!!

När jag kom hem åkte Fredric till en kompis. Jag fick hit en gammal vän. Vi pratade och pratade och drack vin. Hade mycket att prata om! Klockan var "tre nånting" när jag landade i sängen... Lite sent för mig men det var så kul att den här gamla vännen kom hit så det var helt klart värt baksmällan som dagen efter bjöd på!
Tog ett välbehövligt middagsvil med Tuva... sov som en stock. Innan middagsvilet var vi ute i solen. Åh underbara vår! Våga inte komma med några äckliga bakslag!

Eftermiddagen spenderades i/på Sunnebo Högalid. Victoria bjöd på födelsedagskalas.

Nu avslutas helgen med film och soffläge. Får se hur långt in i filmen ögonen sluts...

TACK ALLA SOM VARIT MED OCH GJORT MIN HELG! DEN HAR VARIT SÅ BRA!!!

1 kommentar:

  1. Helt klart värt baksmällan ;)
    Tusen tack för en jättetrevlig kväll/natt!!
    Kram kram

    SvaraRadera