lördag 17 april 2010

Två fina födelsedagsfirare

Igår fyllde min lilla mormor 80 år! Det firade vi med dunder och brak hemma hos mamma. Som vanligt var det Lilla jag, alltså Jonna som stod i centrum. Hon gör sig till och alla vill vara med. Det är så skönt att det funkar så bra att ha med henne bort. Att hon blir helt utmattad är en annan sak.
´´
Världens finaste lilla Moa fyllde också år igår, men hon fyllde bara 2. Henne ska vi fira idag.
´´
En annan rolig sak är att jag börjat min nedräkning. Den 11 juni går jag hem från jobbet för att inte komma tillbaka på ett bra tag, iallafall inte för att jobba. Alla vet ju hur fort dessa härliga vårmånader går. Hoppas att jag får några sköna inte alltför trötta och tunga lediga dagar innan bebis kommer så jag får njuta lite av ledigheten.
´´
Nu ska vi ha en skön ledig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar