fredag 26 februari 2010

Regn!!!

Jag har nog aldrig varit så glad över regn som jag var idag! Jag körde in till stan och det vräkte ner. Jag log. Det är ju blött och skitigt överallt, men vad gör det? Snön försvinner. Inte en dag försent. Det har varit en fantastiskt vacker och lång vinter, men nu får det vara nog. Men det ska ju bli kallt igen, ja ja lite snö har försvunnit iallafall. Nog med svammel om regn och snö.
´´
Jonna är hos sin farfar. Farfar och Marie bad att få ha Jonna över natt, så här sitter jag och Fredric och lyssnar på tystnaden och känner av tomheten. Ja, det är förjävla tomt utan yrvädret hemma. Får hitta på något att göra, typ gå upp på övervåningen och titta på röran. Göra spara, slänga, skänka högar. Vi har mycket av allt så säg till om ni behöver något som min kära faster brukar säga. Kan inte bli som den sortens folk som sparar allt...
´´
Imorgon ska vi ta en sväng till Ikano, vi är säkert ensamma där. Vår lilla bebis fyller snart 2 år så det är dags att börja presentköpen, och gummistövlar. Det kommer att bli en blöt och blaskig vår. Efter Ikano ska vi hämta hem Trollet Lindholm. Sen blir det mys.
´´
Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar